2017. nov 10.

Érek

írta: Andissekai
Érek

Kettő +1 dologról szeretnék picit gondolkozni:

1) Másfelé nyiladozok.

2) Nincs értelme kibékülni és újrakezdeni/folytatni Nyunyóval a kapcsolatot.

3) Akkor döntöttem?

Ezt nem hiszem el, de még is: Van, aki ír magától. Kérdez, érdeklődik, van-e felé any question-om? Niki. És ezúttal nem én kezdeményezem a beszélgetést 20-ból 19x messengeren. Jó, nála csak 4-ből 3x az átlag, de akkor is smáááájl.

Picit bizalmatlan vagyok. Oké, inkább extra-óvatos. Paranoiásnak tűnhet egy-egy sorom neki.

Azt mondja szívesen olvasott. És vannak ugyebár kíváncsi kérdezősködők az ebédlőben. :-) Mindjárt megérek, mint a tök. Kezdenek bennem átalakulni a 'dolgok'. Gondolatok. Tényleg nem akarom elhinni, ez van. Lehet sajnálni is + fontos tagja vagyok az osztálynak, számítanak rám, blablabla. Ezt tudom, nem győzik hangsúlyozni. De van egy olyan gyanúm hogy nemcsak a sajnálatról és rólam, mint munkaerőről van szó. Miért? Mert pl. Niki szereti a folyosós összetalálkozásokat és az irodába bekukkantásokat is. Enyémbe, övébe kölcsönösen. És szereti a megnyilvánulásaimat. (Erre mondta Nyunyó, hogy 'műsorozok'.) Vaaaagy: Niki és M. kurva jól blöfföl!

Nem értem a hirtelen jött kedvességeket. (M. tegnap megcsinálta helyettem a bizbaszalkalmassági teszteket a kódommal... What the?) Jól esik nagyon, elfogadom őket hálásan. Nikivel kapcsolatban nem vagyok biztos, hogy ki kellene használnom azt, hogy beszélgetünk egymással rendszeresen, amiből én erőt merítek, de számomra ő egyértelműen pótlék. Most még! Nem mindig vagyok annyira lelkes és vidám. Kicsit pesszimisták voltak a megnyilvánulásaim a mesin. De a másik felem már rendes, fél-awesome. :-) Közben pedig: még mindig 'csak hiányzó űrt pótlandó ideális csaj'. Ha ezt olvasná, jogosan megértődne. Sajnálom, nem tehet arról, hogy szánt szándékkal vele akartam elterelni a figyelmemet és picit enyhíteni a bánatomon a halászléfőzőn. És utána is. Akkor még javában nyünyörögtem..
Egyébként jófej és csinos ő is. Úgy tűnik a szép emberek vonzanak. Még jó, majd éppen az Ingriddel álljak le? Nem is ismerem. Oké ez bunkó, de kezd nem érdekelni, hát mi van velem?! Nikivel van némi munkakapcsolatom és valahogy kíváncsivá tett. Rólam ne is beszéljünk, odabent kész rejtély vagyok. Azt hiszik, hogy füvezek és általános jelző rám a fura. ;-) Hátha még a többit tudnák..

Átváltottam az akusztikus gitárról a feldolgozott éneklős dance-es dalokra. Spoty-n összeállítottam egy 'szívesen 1.0' listát. Nem bezuhanós, inkább amolyan szívetmelengetős-vidám-éneklős-picittáncolós-hangulatos. Szívesen ajánlom mindenkinek. Felvágottak-tak-tak-tak, több-kevesebb sikerrel megugorva a lécet.

Azért ezeket a videókat utálom nézni, de amíg a spotify-t nem tudom becsatolni...

Alex G - Dark Horse (Ez a csaj. Most erre csörög a jogászdoktor kolléganő, muhaha! Ha kicsit hunyorítok, még hasonlít is. :-D)

Alex Goot és társai - One more night és Diamonds (Ez a szemüveges pasi.)

És a Time of our life Corey Gray-től (de ezt egyszer már csatoltam)... & még sorolhatnám.

Nikivel leszerveztük a köv. szombatot.. És baromira fel van dobva, kicsit én is. Hogy-hogy, miért? Nem akart táncolni, erre egy táncos progiba is belelkesült és inni akar sokat. Aztán Edith Piaf-ot énekelni. Én egy Same old love feldolgozást választottam, ha átfordulnánk #gázdefelvállalombulizzunk-ba.

Frissítés1. Még mindig baromira várja, kezdek beijedni. És ilyeneket ír, hogy Baszki, de menő! Szerintem is, hiszen a System of a down-ról van szó, meg Klárika gülledt szeméről, amikor bömböltetem. (De valóban megnézi azokat a videókat, amiket küldök? Vagy 'miaf.?)

Hogy őszinte legyek, hallottam róla egy-két negatív dolgot. Természetesen 9 nap szabin voltam, úgyhogy fogalmam sincs, hogy mi igaz a személyéből, viselkedéséből. Én pedig nem vagyok ítélkező. Mosolyog felém, baromira  (szóismétlés, tudom) kedves, kérdező és lelkes. Lényegesen több tapasztalata lehet emberi kapcsolatok terén, mint nekem. Barátnősdi.. nem értek én ehhez.. handycappel indulok.

Legalább is pl. olyanom sosem volt ebben a kegyetlennek tűnő világban, hogy durván belezuhanjak valakibe aztán durván-hirtelen lekoptatódjak bármiféle kommunikáció, indoklás nélkül. Eddig. Nyunyó megölte a lelkem szívem igen nagy darabját ahhoz képest, hogy milyen kevés idő alatt... mindegy. De legalább már megállapítottam és most le is írom azonnal. Hogy megölt és én csak vergődtem, haldokoltam utána heteken át. //Most is beszűrődik a hangja a 305-be. Ránézésre tök jól van egyébként. Csizma, hosszabb haj, új cuccok? (Néha viszont köhög, amiről mindig beugrik, hogy minden egyes köhögéssel napokat vesz el az életéből! Mikor vizsgáltatja már meg magát?!) // Én is tehetek a kipurcanásról, hiszen nagyon belenyomorodtam a 'szakítós érzésbe' és fokoztam a szenvedésemet. --> Zene: Ha még nem égne a mohácsi busómáglya, akkor locsolj rá egy kanna olajat! Aztán ismételd meg minden nap! (No lám, új hasonlatot loptam. A zene az olaj, a tűz a fájdalom, értem?) Ő azt mondja nem jártunk, tehát nem szakítottunk. Én a kapcsolat teljes megszakítására gondoltam ezalatt.. de mindegy már. Valószínűleg nem tudta, hogy mennyire összetört és mennyire belemászott a fejembe is. Évek, sok-sok év eltelt anélkül, hogy nekem újra kialakuljon ilyesféle kötődés valakihez. 2010 óta senki. Gyes nekem, gyes Jé-nek, a húgom pedig Pesten mondogatta mindig a tutit. Nem tudtunk ennyire elmélyülni vagy eljárogatni már sehová. Végtelenül örültünk annak, ha összetalálkoztunk és együtt társasoztunk/kártyáztunk/ettünk/ünnepeltünk. De azok mindig a teljes családdal 'együtt jártak'. Ilyen kettesbenek nem is szerveződtek. E. kicsit másképp látja a dolgokat, mint ahogy én. Miket beszélek, mindenki másképp látja és nem hallgat meg teljes egészében! Nekem ahhoz, hogy valamiről kifejtsem a véleményemet, élményeimet, nem elég egy félóra kávészünet! Jé is azt hitte nem volt rá igényem. Hiszen alapvetően intro- és ambi- vagyok, nem igazán extro-. Mostanában tudta meg, hogy mentem volna vele én is mindig kocsmázni, koncertezni, vagy beszélgetni kettesben. Egy darabig így is volt, magamnak tudtam/tudok lenni nagyon. És ott volt nekem Té is, ha nagyon ki akartam volna nyitni a csukott könyvemet...

Képtalálat a következőre: „heart break”

Itt a péntek, jön a hétvége. Félek. El fogok gyengülni és lesz olyan pillanatom, amikor írni akarok majd neki. Azok bizony nagyon embert próbáló pillanatok! Amikor szieszta van hát mit mondjak, jár az agyam. A könyveket befejeztem, újba kéne kezdeni... de nem. Mit csináljak? A legkézenfekvőbb megoldás mindig a 'Zinternet. Ha net, akkor üzenetek...hadd ne folytassam. Szerintetek csekkolom még, hogy elérhető-e? Az a baj a mesivel, hogy az van legelöl, akivel a legtöbbet pötyögtél. Igen, ő. Ezért fordul elő, hogy egyik másodpercben írni akarsz valakinek, de felugrik helyére az ő ikonja és a bumszlis ujjaim pedig nem azok, amiktől az utolsó ezredmásodpercig látom, kire nyomok rá üzenni.. :-(

Valahogy elő kéne jobban hoznom ilyenkor, hogy tényleg jobb, ha mégsem írok. Nem látom értelmét már. Én nem 'műsorozok', hanem szívesen megmutatom a szórakoztató oldalamat. (Nem, nem ugyan az!) És szívesen mesélek a hétköznapjaimról, ha érdekesnek találom. (A szürke szarságokat nagyon nem találom annak.) És kurvajó érzés, amikor visszacsatolásképpen megdicsérnek. Olykor legbelül élek-halok azért, hogy pozitívan nyilatkozzanak, vagy felviduljanak vagy megköszönjenek nekem valamit a többiek. Nem igazán fogok/szeretnék megváltozni. Inkább nézzenek néha lükének, de értékeljenek! Nyunyó nagyon nem értékeli ezt a 'színjátékot'. Régen egyébként értékelte, csak megismerte más oldalamat is. A másikat, a másik természetest. Sőt, a humorom is bejött neki. De most hhhhh. :-|

Nem tudok írni olyat, amilyet esetleg szeretne. Filozofálni nem lehet. Kombinálósat nem szabad. Mint mondta: 'konkrét mondanivaló' legyen. Ez már számomra értelmezhetetlen, mert az előbbiek is konkrétak ám. Üres fecsegés nem, zene nem, Jó éjt! üzenet nem. Azt hiszem fotó sem.

Én nem fogom soha leírni, hogy Szia hogy vagy, btw velem nem történt semmi különös... mer' dehogynem történt! Olyat sem, hogy főztem, hajat mostam... Írja más, szívesen fogadom az ilyet! Csak én nem kezdek így.. Olyat írok, hogy a Waldi melletti völgyben gyermekéneklős lámpásfelvonulás lesz.. Aaawww.  :-) Illetve hogy milyen dalokat fedeztem fel a spoty-n (és már küldöm is), milyen sorozat az 'agyameldobomolyanütős.
'Nohátakkor': Nyunyót ezek pont nem érdeklik, Nikit pedig pont igen. És ajánl ő is, nem rosszakat baszki! Hozzáértőnek tartom magam, szóval nem szubjektíven mondom. Még óvatos vagyok vele. Simán beleugorhatnék, élvezem a jelenlegi kialakulóban lévő kapcsolatunkat. De nem kapkodok, nem gyorsulok. Várok. Napokat. Nyunyónál alig tudtam várni, amikor gyakran beteg volt és parkoltatott. De megtettem, csak szenvedve, türelmetlenül. Nikinél nemhogy nem vagyok türelmetlen, nem erőltetem feltétlenül a pötyögést. Még. De banyek: napok múlva jelentkezik és nem nyomulósan. Kellemes meglepetésként hat és mosolyt csal az arcomra. Nagyon jó. Már el is felejtettem milyen, ha külön törődnek velem egy-egy sorral legalább és nem én nyomulok.

Azt fogják tanácsolni, hogy vigyázzak vele nagyon. Ha Nyunyót kérdezném, akkor ő is, hiszen utálja amúgy. Egyáltalán VAN munkakapcsolatuk? A főnökasszonyom is tart tőle, mint a tűztől. Nem tudom mi fog történni, de most úgy néz ki, lassan közeledünk. M-t nem tudom hova tenni még, Nyunyó asszem nem kedveli (viszont tiszteli, okosnak tartja), de Niki legjobbja itt, szóval nagyon úgy fest a dolog, hogy 'átálltam a sötét oldalra'. Nem kéne ilyen fekete-fehéren nézni a helyzetet, de kurvagyorsan elterjed a hír majd. Hétfőn szabin leszek, addigra már körbeér a 3. emeletről is, higgyétek el, tudom. Ott virít a hétfői címlapon: Andi most N-nel és M-mel van.

Döntöttem? Hát banyek, ők most kedvesek, meghallgatnak, mesélnek, emberszámba vesznek. Köszönöm, nincs több kérdésem. Fogalmam sincs, hogy milyen rossz származik még ebből hosszútávon, ha ugyan fog. Közutálat? Szeretném azt hinni, hogy nem! Nyunyó bizonyosan csalódik, ez van. Egyébként egyre-inkább sértődni fog, mivel (ha kibírom ezt a hétvégét hozzá intézett írás nélkül, akkor) komoly előrelépést teszek meg a 'túl leszek rajta és nem foglalkozok vele' helyzet felé. És tudom, hogy órák kérdése és végleg csalódik, megsértődik...aztán egyszerűen elzár magától örökre. Nála az örökre valóban az.

Tessék, most ez megy:

That's all. Ááá. :-| Nagyon á.

Kell még egy kis olaj, most!

A.

Szólj hozzá

változás november elengedés nyunyó Niki közben a spotify rágódom