2018. dec 17.

Nikinek a szombati ebéd margójára

írta: Andissekai
Nikinek a szombati ebéd margójára

Bevezető

Csak semmi ismeretlen vagy nagy befogadóképességet igénylő zene. Nulla vágás, 1 tánccsoport, 3 mercedes.

1. Az élet olyan tragikomikus! Az egyik nap még itt van ez az ember, a másik nap pedig szintén. Mint a bumeráng, mindig visszatér.

2. Bármely probléma megoldhatatlanná fejleszthető, ha eleget töprengünk rajta. - Hmmm. 

3.5e24030d9a71756d19965e188b0e3c3e.jpg

 

A találkozási pont bármit jelenthet. Lehet egy örömteli esemény, egy balfasz incidens vagy például egy név. Azért valljuk be, itt szó szerint a találkozásra gondol mindenki, Am I right?

És akkor a belengetett levél:

Kedves Niki! - nincs esetleg valami klasszabb megszólítás? A hülye kollégáknak intézett levelet is kedves-sel kezdem. A 'Drága barátném, Nikol!' sem jó, mivel nem szerkesztek folyóiratot 1833-ban, és különben is, én ilyet nem..

Maradjon a bevált:

Niki!

- Szeretném megjegyezni, hogy a nyavalyás és áldatlan hóállapotnak köszönhetően ugyancsak pihent aggyal mentem neki a napnak. Dőlnek belőlem a szókapcsolatok. 

- A vásárolgatás számomra hülyeség és párban rendkívül zavarbaejtő tevékenység. Veled nagyon! Már nem tudtam hova nézni. Olyan kevés értelem- és pozitív hatástartalommal bír, valamint olyan szinten nem nyújt jó élményt, hogy az csak na! Itt hangsúlyoznám, hogy -valószínűleg :-)- nem veled van a baj. Igazán kár komótos válogatásra (fogdosásra) pazarolni az időt. Ahol én elidőzök, az a Tesco Finest termékek (időközben megemésztem a fűszeres olívaolajas cuccok árait) és a bögrék/párnák/konyhai cuccok sora, már ha akad kellően bő választék. Én hajlamos vagyok többet kiadni valamire, ha áttöri azt az ízlésbeli határvonalat, amire elmondható, hogy valóban tetszik, menő! Darabokban ugyan és szokás szerint kutyafuttában megveszek például egy marokkói mintás készletet, vagy online készíttetek egyedi pólót, csak ne fussak össze senkivel. Plussz a többletkiadás egyik esetben nem tűnik fel. Legfeljebb nem veszek belga blonde apátsági sört, na bumm! Fene a néha kibukó burzsujoskodásomat! Anyámtól jött, aki már mindentől ótzkodik, aminek nincs neve, mert a zsibis cuccokkal sokszor pórul járt már. Szeretem én a zsíros kenyeret is paradicsommal, szegény parasztcsaládok a felmenőim. S-Papa kocsis és prímás volt, tudtad? Vitte, szórakoztatta a házasulandókat és az úri vadászokat. Kissé elkanyarodtam, de a lényeg: Kérlek ne menjünk el együtt vásárolni! (Ez alól kivétel lehet a Decathlon. Nem, az sem, mert aerobic-felsőket fogsz mustrálni, ah.) Feszélyezve vagyok, holott épp az ellenkezőjére törekszem. Néhány klassz momentum azért megmaradt. :-) TE egyébként jól szórakoztál?

 

Meg szerettem volna kérdezni:

- Ééés (közben bal tenyér magasról ereszkedik) hogy telt az éved? Milyen volt? Jól vagy?

- Elmondod, hogy miért tartod a Dr. Andi-barátnődet ekkora km-táv és ilyen kevés találkozás és egymásra fordított idő ellenére a legjobbnak? Mindössze 3 információt tudok róla (kérésre felsorolom, csak 'Nyomd meg a 2-es gombot.'). Többet nem is kérdezősködök felőle, de ez a kérdés folyton bennem motoszkál. Hogyan lett ő? És miért?

- Mit gondolsz az írásaimról? Azt írtad egyszer, hogy számodra betalált.. na ez már megmozgatta az agytekervényem: Melyik fejezet, melyik stílus, melyik gondolat? Melyik bekezdést olvastad el a legtöbbször? (komolykodó vagy humoros?) Tudom, hogy egy halom sorra rá tudnál reflektálni, mivel mindenki másképp gondolkozik.. és engem érdekelne néhány visszajelzés a részedről, mivel Te vagy az olvasóm. Nem kell illedelmesnek lenned (nem is szoktál :-)), azt hiszem kibírom a kritikát. Mások eltérő véleményét pedig pláne bírom!

- Zene. Általában magamnak jelzem/mentem/emelem ki a dalokat. Nem tudsz -hogy is tudnál?!- a zenei ízlésben befolyásolni, arra túl határozott és szenzitív vagyok, de igazán véleményt mondhatnál egyes darabokról. Kétlem, hogy maradéktalanul meghallgattad (kigugliztad) volna őket, még is: melyiket játszottad le és számodra milyen a 'jó' zene? Nyilván nincs leg-. No de van számodra egészen klassz?

Amit el szerettem volna mondani, de szóban úgysem tudom, kivéve, ha 'vigyorogva elő tudom adni', azaz untermészetesen elmondani:

- Niki! Számomra -dupla szünet- 'nagyonnagyonértékes' -szünet- ember vagy!

- Egy leheletnyit féltékeny vagyok az összes barátodra, de nem oly mértékben, mint hinnéd. /Bárki, aki utánam lépett be az életedbe, húzzon sorszámot!/ Miért? A válasz elég romantikusan hangzik, 'Számodra mindig lesz egy mentolos-cigim!'-szintű, amit mellesleg egy hónap vacillálás után írtam messengeren. Úgy vélem, a nem-féltékenyes indokom kifejtése közben iszonyúan jól szórakoztál volna rajtam. Erről lemaradtál!

Elmeséltem volna még:

- erősem illuminált állapotban kiböktem volna az NMÁ-sztorit, mivel Má-val annyira kíváncsiak vagytok, és nincs is igazán titkolnivalóm

- a ferenc-sztorit, mivel azon lehet csámcsogni; a takácsot nem, mivel nincs ;-)

- elmondtam volna, hogy nem egy, hanem 2 email volt a bors-őrmester felé, de igazából nem számít, csak ami most fennáll: György érthetetlenül indokolatlanul és rövid idő alatt bizalmatlan lett felém, én pedig cserébe minél láthatatlanabb módon igyekszem támogatni a(z i)gazságosgatóság céljait. Nyíltan és teljes odaadással nem képviselek semmit. Nem kívánom a saját feladataimat precízen elvégezni, mivel képtelen vagyok rávenni magam arra, hogy hogyan tegyem magam túl a sértődöttségen és ugorjak a következő mélyvízbe. Nehéz újrakezdeni valamit, pláne ott, ahol belém rúgtak már. Ezen -szoros pofazárral- dolgoznom kell. Önérzetes vagyok, tudom, mert rávilágítottál. Rajtam áll a beilleszkedés és a feladatok megugrása is, ergo jelenleg saját magam akadálya vagyok. Te mit tennél a helyzetemben? 

keep_calm_and_keep_reading.jpg

Azt látom az emberekben, hogy fáradtan, kimerülten, pálinkával átitatva sokkal őszintébbek tudnak lenni és ki tudják ereszteni a bennük felgyűlt gőzt. Kvázi méregtelenítenek, aztán hazatérnek. Kiegyensúlyozottabban, egy lépéssel beljebb lesznek, de tényleg. Szerintem Neked sem ártana egy kúra. Nem is tudom mi újság van veled, az otthonodban, pedig érdekel. És nem csámcsogás vagy beleszólás (tanácsadás) miatt, isten ments. Csak jó lenne, ha nemcsak saját magamat hallanám és agyalnék, hogy vajon más férjjel is döcögősen, bökkenősen tudnak 'menni a dolgok' néha? A Te gondolataidat nagyon ritkán fejted ki. Ezen a téren gyakorlatilag semennyire.

- nagyon szerettem volna veled a megnézett filmekről értekezni és megtudni, hogy rád milyen hatással voltak anno! Felfedeztem néhány átmenetet az ajánlott filmjeid között. Mindegyikben van egy másikból valami ugyan az/hasonló. A Kevines egyik betétdalát felismertem a Mr. Nobody-ból. Mindkét film másért tetszett nagyon, ezennel köszi és kérek még ilyet! Légyszíves találd ki, hogy melyiket mismásoltam el.

- nagyon szerettem volna, ha önszántadból 'fogyasztasz a rozémból', amit férjeduradnak ajánlottam fel. Többször kifejtetted, hogy nem szereted, de tudod mit? Csakazértis kértél volna én pedig adtam volna, mert célom van vele(d), muhaha! Azt ajánlom légy nagyon óvatos! :-D

- számomra a történeteid (pl. kukoricatörés a lányoddal) sokkal többet jelentenek, mint a vásárolgatás. Mert megtisztelsz azzal, hogy megosztod velem és különben is ártatlan dolog. Két különböző módon felnevelt ember nosztalgiázása tök-jó, mivel egyébként egy kulturális makrokörnyezettel megáldott korosztály vagyunk, tudtad?! Lásd Belga, Backstreet boys. Állítólag tele vagy jó sztorikkal. :-)

- és végül: megköszöntem volna a rám szánt időt, (taxisnak) szánt pénzt, figyelmet, bizalmat, jókedélyű kizökkentést. Nekem vannak olyan korszakaim, amikor mentálisan nem egészséges egyedül maradni, otthon a 4 fal közé zárkózni. Ha tele vagyok például munkahelyi stresszel. Átragad az egyébként imádott családomra és olykor elegem lesz belőlük, sajnos. Mint most. :-( Té mindig látja a közeledtét, folyamatosan jelzi, amíg ki nem mozdulok. Igaza van. Ott a Bang társasága, de a tiédet is rendszeresen keresem, bocsi! Szólj, ha változtassak rajta, de előre szólok: kurvaszarul fog esni! :-|

- ja igen, elmentettem egy-két mémet/képet, melyet szívesen elküldenék már. Addig azonban, amíg bizonyos beszélgetések meg nem történnek -juj de sejtelmes-, nem küldöm el, úgyhogy kérlek a jövőben pörgessük fel az esti kiruccanásokat.

0915utannnek.jpgezt a Painttel dobtam össze, muhaha!

U.i: Januártól kezdjük el nézni a fasza koncerteket, és ha van mindkettőnknek bejövős, akkor... Niki, azt hiszem tudod mit kell tenni..

U.i2: Kérlek ne válaszolj az itt feltett kérdésekre, mert szükségem van a non-verbális jeleidre is. Magyarán látnom kell legalább a pof..-csak vicceltem- az arcodat!

Puszi! vagy is 
Szia!

 

Frissítés, Andi-Niki-ÖregésmerevDavidHasselhoff után: Látod, a koncert-keresés nekem is eszembe jutott. Hozzuk össze jövőre.

 

Frissítés dec. 21: Köszi az évzáró kiruccanást, beszélgetést, nagyon kellett már! :-) 

Szólj hozzá

december mesélek Niki keep calm mikrofiló