2018. nov 21.

print screen-lista

írta: Andissekai
print screen-lista

Csak úgy emlékeztetőül és mert jó. És mert ezen a héten véletlenül kitöröltem egy teljes listát, amikor a Feel good dinner-t böngésztem. Bosszantó, felettébb bosszantó! 

Júliusban a még teljesen emészthető, nem feltétlenül igényes Kurt Hugo Schneider-ek mentek Halsey-vel - (Gasoline, Colors, Bad at love, Drive, Not afraid anymore) felváltva, aztán bejött az ősz és valami kattant, lázadó időszak a 'szántó alatti faluban' rányomta bélyegét a hangulatomra. Szakmanáci lettem a klárikákkal szemben.  Aztán úgy történt, hogy újabb váltásra érett meg a begyem. Itt is, a faluban is. 

thomasollivier_rebirth_2.jpgez itt a reklám helye

Más: Sosem volt walkman-on. Nem tudtam, hogy 'kell', nem mertem volna sírni sem utána. Kiváló? volt nekem a tetris is. Meg a villamos-sínes versenyautópálya, ooo, hogy mennyi agyat igényelt az összerakása Papi nélkül.. heteken át..
No és azt tudom, hogy miért lettem amolyan részletekbemenős, ízekreszedős, magában rágódós?! Piff.

Az önbecsülés alapjaihoz viszont a nyár eleji remekeket összeházasítottam néhány októberi kissé depis újjal  (főként a 2. kép közepe) Keretbe foglaltam a zenei ívet, ami egy *remekbeszabott munka közben elengedhetetlen számomra. Készítettem hát két nagyszerű etapot. Tehát Andi, remember for this! És továbbra is légy original baszki!

 zenei_iz_il_lo_megan.JPG

zenei_iz_bono_godess_there_for_you_beat_noir.JPG

Általában a legtöbb leütésszámom Yppah-ra és il:lo albuma alatt 'van'. Azt hiszem a Jesenice-ben legalább 6X elmondja halkan, hogy 'Szeretem ezt az FMX-et' - ez nem lehet véletlen! :-) A dallamos-szövegesek akusztikus feldolgozások, nem engednek bezuhanni, hanem 'lelkes' szinten tartanak. Számomra nem mindegy a sorrend sem. A legjobb váltás a Noir és az Ontario között talált be. Ha valaki kérdezne, Selena Gomezt letagadom! Csak ennyi: Én nem.

Mint mondtam:

Good musicok.

 

 

*remekbeszabott: gyakori szóhasználat György által, akiben csalódtam. Majd elmondom miért.

Szólj hozzá

zene november október spotify