2018. feb 03.

BARÁT vs. barát kapcsán Nikinek

írta: Andissekai
BARÁT vs. barát kapcsán Nikinek

királyság van, de ha nem, akkor itten vagyok

Megfuttatott mondandó -az egyébként Gyé kivesz az észből és a narancsos felkeltés messengerek után- a BARÁT-barát párbeszéd margójára 

Örülök, h van neked és meg vagy elégedve az eggyel. De valahogy nem hiszek abban, hogy elegendő 1 BARÁT. Tudom ezzel kezdeni üthet, de klassz vagyol, kezeled. (Elgondolkozni azért érdemes rajta.) Az idővel + távolsággal megváltozik a barátság minősége. Minél nagyobbra nyúlnak, annál kopottabbra. Ennek ellenkezőjét állítani önmagunk becsapása, igazolása, ideiglenes megnyugtatása. Ápolni sok idő plussz energia, dolgozni kell érte. Nyilván megéri, de nem lehet kivédeni bizonyos körülményeket.. sajnos. Például Fuck the distance! És a timig és az egyre hosszabb kölcsönös ráhangolódás. (Hulkot ide!)

Magamat, mint a szarból csokit varázsló magic boxot, lelki szemetesládát ajánlanám, de nem nyíltan erőltetem, hiszen úgy érzem én sem állok készen senki másra. Szóban nem, az sosem ment igazán. Ha rajtam múlik a problémák megvárnak holnap is, nem én leszek a perszonális orákulumod. Az én BARÁTOM nagyon néha Jé, ha úgy hozza a szükség. (az én szemszögemből capslock-barát, ha teljesen el vagyok veszve) E-t a fenti okokból kifolyólag elvesztettem, továbbá van 1-2 borzasztóan fontos téma/titokzatos boncolgatnivaló, amiben F-re számíthatok. Olykor hiányban szenvedek még mindig, ki érti?!
Baromira nehéz nyílni és eddig nem volt célom, hátsó szándékom veled, hogy maaajd lesz ez szorosabb is.. amolyan bizalmas-lelkizős kapcsolat. Te is említetted, hogy munkahelyen No, azon kívül sincs igényed egyáltalán. Értem az indokodat és megértem.

NÉHA viszont nehéz elfogadni, hogy biztosan nem lesz. Arcul tudnak ütni a végletesnek tűnő kijelentések. Olyankor tollat ragadok, üzenek. Például: Niki! Kérlek fogadd el, h néha jobban nyitnék feléd mint kellene. Engem nem érzelmileg áttörhetetlen falak, hanem sűrű hálók vesznek körül. Nyitok-fogadok, mondok-hallgatok, adok-igénylek. Pattints le, ne reagálj és elmúlik a lelkesedésem. :-(

Tanultam én is ama leckéből. Kiolvastam belőle tanulságot, elrettentő példát, rosszul kezelt emberi kapcsolatot, 'elszabott' kommunikációt, nem megtett lépéseket, rosszul megítélt emberi természetet és még csűrcsavarhatnám. Tudom ne agyaljak annyit. (Kombinálás No!) Egyértelműen nem akarom és nem is lesz/lehetséges, h újra előforduljon velem hasonló történet. És nemcsak a sértődöttség vagy a pesszimizmus beszél belőlem. Ez tény. Változtam több téren. (Sokban persze nem, igyekszem felismerni az erényeimet, amely a humán jellememet, kommunikációmat, kapcsolatápolást, stb. erősíti.) De, és itt jön a de: még is írok erről, tehát 1 bizonyos szinten zavar, hogy baromira jók vagyunk együtt ebben-abban, de nem fogjuk új szintre emelni. Általában szívesen mesélsz, ajánlasz, reagálsz nekem/rám. Ezért hálás vagyok. (Azért meg külön köszönet, h elolvasol. Bár részemről ez oltári nagy kockázat egyébként! Ilyet én még ilyen hamar sosem vállaltam. Megbízhatok benned? Azt mondod igen. Rendben, hiszek neked. (füstöt kifúúúj, nyugszik) De tudnod kell, h összesen ketten vagytok, akiknek én ezt engedem! Tiszta para amúgy ez a nyitásféle lépés, mert részemről a naplóm megosztása annak számít. Tudom, h nincs benne konkrét sztori, de akkor is személyes gondolatok, érzések, melyekből kiolvasható a lényem nagy része. Na mindegy. Of course cserébe nem várom el, hogy hasonló érzelmekkel? teli lökettel viszonozd. Elismerem, rám szánandó időt kérek néha, ami -ha nem kurvajó, akkor- áldozathozatal. És pozitív kritikát háhá! B-))

e764457ffad88b2ac58d7dddb4f750b5.jpg
Amit igazából mondani szeretnék (mert basszus ez még csak a bevezető volt, ó de réteshosszú!), hogy:

Niki!

1) Aminek néha ki kell jönnie, hát jöjjön, mert bennmaradva csak beteggé tesz!

2) Amikor úgy érzed, hogy valami bánt/kikívánkozik belőled, ÉS nincs a közeledben sem Andi, se nem a Gábor a megfelelő partner a téma meghallgatásában, akkor én kézfeltartással jelentkezem majd. Habozás nélkül. B+ szó szerint, mint ez a polip! �

3) Túl nagy felelősséggel jár a tanácsadás, szóval azt én nem.. de nagyon szívesen meghallgatlak, esetleg (ha a helyzet úgy adja és hidd el okosan át fogom látni), visszakérdezek 1-2 egyszerűen hangzó, ám számodra -belső okfejtéshez- szükséges valamit.

4) Szerintem mázli, ha van egy bónusz mindennapi barátod, akiben megbízol. Majd szólj, ha találtál egyet.. :-D

5) Úgy gondolom én egy mázli leszek, ha úgy döntesz jobb híján épp megfelelek arra, hogy meghallgassalak. Hiszen mosolyt akarok csalni az arcodra nap mint nap, értelmes vagyok, néha fura vagy depis ugyan, de nem ártanék neked, nem-visszaélek, sokmindenben fantasztikuskodom, NEM hazudok, megbízható (infókat nem továbbadó) barát vagyok és pl. hogy elviseljem a munkahelyi környezetet, rendszeresen kereslek. (Jaja, CSAK ezért! ;-)) Mivel te király ÉS normális vagy 1x-re. Grátiszba itt ez a mentor-dolog is..  Sokszor parázok a filmek előtt-alatt, de mindig bevállalom a golyót.. :-)

6) Számomra nincs capslock barát és kisbetűs barát ennyire elkülönítve, mint nálad. Akit a barátomnak tartok, annál fennáll a lehetőség arra, hogy megosszak vele magán gondolatot vagy személyesebb történetet. (Ha úgy hozná a sors vagy mi a tök.) Nem megyek elébe a dolgoknak, legfeljebb türelemmel kivárom, vajon alakul-e úgy az életem avagy sem. Érdekes, nálam nem a hűség az életbevágóan fontos döntés, hanem h kit tartok barátomnak. A barátaimat minden körülmények között felvállalom, büszke vagyok rájuk és miattuk magamra. :-) Nem kérdezem meg előtte, leszel-e a barátom, M-mon kívül ki csinál olyat?! Barátomnak tartalak.

Hopp, jut eszembe: boldog nem-évfordulót! Panda! �

Nyomulok (jó-jó fékez a jengás kép) + kedvesen & egyértelműen közeledek, ez zsír és bocsesz! (menjünk biztosra): � Panda újra!

7) Nem kérek erre semmiféle reagálást, mivel ez egyoldalú kommunikáció. Részemről részedre. Na jó, ha kikívánkozik némi kommentár vagy okfejtés, akkor vissza az 1) pontra. (kész programnyelv baszki!) �

8) Jaj, ahogy én promózom magam, úgy senki! Ki szoktam emelni a negatívumaimat.. szóval: az érzelmi zsarolást elvileg nem kéne művelnem, de komolytalanság vagy egymás húzása szintjén előfordul. (Szerintem ezt már konstatáltad, pacsiii!) �

9) Ká (ha még jóban lennénk) egy ilyen 'üzenetre' simán visszaírná, hogy 'Én is szeretlek!'. Aztán szíves puszik vááá! Találkozáskor pedig szorít is magához.. azt még elviselem. (módszerem, h elszámolok 6-ig) Szerencsére te nem vagy ilyen nyálas. Legyen inkább ... ó fogalmam sincs. Maradjunk a semminél.
Értetted, tudomásul vetted, kimaxoltam a mondandómat!

10) Puszi!

11) Vááá én ezt nem..,visszavonom! B-)

12) Úgy tűnik ezt is próbálom elpoénkodni, mint annyi mindent. Bazz, ez egy újabb cikkely lesz... izgi! ☺

13) Kérlek mondd, hogy közben mosolyogtál! Nem, hadd el, úgy is tudom. Láttam. Muhaha! ���������

 

U.i1: a kép kissé hatásvadász, de fasza!

U.i2: az állatok már nem neked, hanem a békafogónak..

 

 

Frissítés: És igen! Egy nagyon-nagyon klassz reakció rá hét szövegbuborékban. Sokat nevetett rajta és nem akarok dicsekedni, de 7! volt és barátságos  � B-) 

Szólj hozzá

barátság január Niki mikrofiló