2018. jún 06.

félek

írta: Andissekai
félek

Előzmény:
...
- Éppen mesélem a legjobb barátnőmnek, hogy milyen bunkón felszívódott ez a faszi, ő erre pedig 2 perc alatt lepattint! De lehet csak 1 perc volt, érted te ezt? Kidobott a lakásából!
- El tudom képzelni, igen. Talán más fontos dolga akadt.
- Mindenkinek van egy legjobb barinője, TUDOD. Mi még gyerekkorban együtt jártunk óvodába, suliba.. sülve-főve.. aztán 4 év szünet után egy este átmentem hozzá, mintha csak tegnap találkoztunk volna, úgy megértettük egymást. Csak beszélt, én beszéltem, mintha most is ugyan úgy ismerném! Mindig mindent elmeséltünk egymásnak, TUDOD.
- Azért nem mindenkinek van, de folytasd. Megkérdezted később, hogy miért küldött el?
- De te érted mennyire gáz volt a szitu! Neked is van legjobb barátnőd, gimiből még?
- Nincs, de miért nem tisztázod vele mi történt? És mit akartál mondani az elején, mit akart a faszi?!?!
- Ne már, neked hogyhogy (nincs), hiszen olyan jó fej vagy!
- Köszi. De basszus mennem kell, jönnek értem a város full-másik pontján, ne haragudj.

Nem TUDOM b+! Remélem megoldódik a 'gondod', amit remélem sosem tudok meg. És miért nem a kérdésekre válaszoltál? Legalább ismered azt a szót, hogy 'felszívódik'. És még én kértem elnézést! Bakker, hogy sodort volna a szél más útjába!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Másnap kocsiban zombulás:

Rettegek. Ez a gondolat ugrott be, de nyilvánvalóan túlzás: Rettegek, hogy elszúrok valamit. Na nem a munka miatt aggódom, ott hol lazábbra, hol szorosabbra fűzik a gyeplőt, nem sok választásom van.

Ideszúrom, mivel nem tudom hova máshova:

'Bátor az, aki a csalódások ellenére szeretni mer.' Egy idealista, pozitivista, töretlenista, naivista, hülyeista humorista veszett el bennem némi liberalista szívvel! De csak megszórva, nem töményesítve.
És van a mrs. pesszimiska hangulatember énem, amikor némi vívódás után tollat ragadok. Mint most, de majd lesz ez jobb is.

Félek, hogy valamit nagyon elrontok, hogy valami felé sodrom a 'valami' fonalát és egyszercsak nem lesz visszaút, csak az elbénázás. A bénázás után pedig nem lehet menteni a menthetőt, nyomor a következő lépcső. Legbelül. Szenvedni fogok, néha már most szenvedek. Nem sajnáltatni akarom magam, ez csak egy megérzés, ami megütött a minap. (Mondhatná nekem egy laza jóarc, hogy Nyugiiii, ne görcsölj már!, de most ez nem segít. Gondolom pár bekezdéssel arrébb jobb lesz nekem.)

Minden véget ér egyszer, addig viszont élvezni a jelent, azt ami van, tudom-tudom. Ragaszkodom a jelenhez, de közben félek, mert nem tudom mikor ér véget. Mármint a jó, a fasza! Ha tudnám, szintén görcsölnék és magamba fordulnék. Miért? Nyilvánvalóan nem akarom a végét, a véget. Túl jó most nekem és azon szarozok itt, hogy jaaaj egyszer minden véget ér, pedig annyi de annyi ötletem van élményekre. Partnerrel. Az öregedés baszki! Fiatal vagyok? Hát vannak amikhez már rohadtul nem. Azokat próbálom elengedni és mást találni. Találok én simán, no de a logisztika, a timing.. csak csúszik-csúszik ki a kezeim közül.

Gratulálok, ismét eltelt 5 hónap az évből! Mondjuk hellyel-közzel király volt, csak kihagytam két bulit. (Frissítés 06.09: 3-at. A Szigetre #magyarildi nem jön. Vajon a Művészetek Völgye is ugrani fog? Mindkét hétvégéje?)

Jól van, van akit a gőzkieresztés hiánya kiborít, bocs hogy élek! Többet nem fordul elő.

life-of-brian-1.jpg

'Engem nem érdekel, feszülj meg! Csak a szex meg a szipú!'

Pedig nem érdemes várni, miért is tenném? Más várakoztat, mintha másnak több ideje lenne később. Megfáradt körülöttem mindenki. Be vagyunk fásulva ebben a dögmelegben, ebben a hétköznapi kötelesség-letudásokban. Élvezhetők is lehetnek ezek, de naaa néha elég! Más kell, amolyan kizökkenésféle. Túl becsvágyó? vagyok, tudom. Hééé de nyugi! Vannak ennél súlyosabb problémái másoknak. 'Kilenc éven belül', ugye Ross? Gondolom. Én is pont 9 évet 'kalkuláltam be', de már csak 8,4 év van hátra. Ezt már eldöntöttem és kijelentem: Még 8,4 évig próbálkozok töretlenül, azután feladom. Bárki megkérdez a témáról, kimondom egyenest. Fel fogom adni, ha nem sikerül. Ennél több időt és energiát senki és semmi nem ér meg. Vagy összejön vagy nem. Tapasztalatot mindenképpen szerzek. :-/ Legalább a magam logikája szerint racionális vagyok. Még mindiiiig oh je.
:-)

Ezek jutottak még hirtelen eszembe: 

  • Önvédelmi mechanizmusok --- biztos a hvg pszicho cikk miatt, ez külön lesz az Önértékelés arcai-ban.
  • tiszta lap --- olyan nem létezik, ki kéne fejteni!
  • bevonzod, ugyan azt a rossz/jó tulajdonságot váltod ki másból --- nem tudom, de érdekesen hangzik, térjünk vissza rá egyszer
  • Amnesia - Gavin Mikhail --- Bárcsak úgy kelnék fel, hogy nem emlékszem semmire. Hogy elfelejtettem azt sok 'hülyeséget', amire építettem a barátságunkat. Miattad (neked köszönhetően) máshogy kezdtem el értékelni a mikrokörnyezetemet. Jó ez nekem? Jó hát lassan lezárom már ezt a Nyunyó-dolgot. Ez csak egy kis befordulás, amikor olyan számok jönnek a listára, mint az Amnesia, a Yes girl, Never be like you -- G. Grundy vagy a Say something I'm giving upon you -- Boyce módra. Ez utóbbi a 'leg', ne hallgassátok.

Iszonyúan meghatározza a zene az aktuál-hangulatomat. Borzasztó így lézengni. Érdekes a legtöbb érzelmes zene szövegét nem én üzenném, hanem nekem mondhatnák. Magamra veszem, mert azok amolyan engedj el-ek, lekoptatásfélék vagy a szakítást megmagyarázó (lelkiismeretkönnyítő) szövegek. Más is így van ezzel? Erősen kétlem, de biztos. A lúzerebbik fajtája. Áh szar ez a hangulat, trutymó ez az iromány is. (Soha többé nem írják le nekem, hogy 'szükség van rám' és ez a hülye gondolat rendszeresen előjön.)

Csak Keep calm! Majd jelentkezik, akinek hiányzom. Na ez vízbeugrás a részemről! Eltűnni, elnémulni.. és várni, hátha lesz valami 'elmehetnénk, valami 'élmény. Mások hogy bírják? Annyira kedves dolog a törődés! Oh.
Törődni, ott-lenni, rendelkezésre állni. Nappal a legoptimálisabb, én persze késő este és éjjel tudok, mivel nappal dógzom. Ott a társaságból és a szakmai tudásomból merítek némi önbizalmat. És energiát az éjjelre, mint valami hülye gyógyító* szupererővel bíró szerencsétlen, aki hallgatja az éj hangjait és vár. Nem, nem megyek le alfába, a szám mozog, mert beszélgetek, mosolygok, kezem olykor az ütőeremen és a klasszul kifundált dialógusoktól jól vagyok. (Tényleg jók.) (Az is lehet, hogy ilyenkor már a REM-ben vagyok és átugrottam 2 nonREM fázist, ki tudja?) Néha beüt a krach, pittyegek és tőlem az a minimum, hogy online rendelkezésre állok. A messengerezés is életmentő lehet bárkinek, nem kell 'kiszáguldani hozzá az éjszaka közepén. Persze megtenném bármelyik felebarátért, szerintem a jobbak tudják is. Nemmondomeghol síró barátot felnyalábolni --- nektek megvolt már? Vagy amikor éjjel megírják egy olyan dolog időpontját, aminek 30% a túlélési esélye? Bocsánat, nem akarok ilyesmivel dicsekedni, csak példa-példa-példa. Van itt kérem rolex a zaciból, 0-24 gyógyszertár, taxi, de még saját dohány is. Nyilván a beszélgetés a legkézenfekvőbb, de tök-jó vagyok cserkészkedésben is háhá! :-) Szeretek komoly dolgokról beszélgetni, értelmes emberkékkel of course. Alkalmam persze.. chö. Csak másnap a hálacsokit nem kértem volna, utálom, sorry! A szavakat mindennél jobban értékelem. Leírva, nekem címezve, kifejtve. Vagy egy tök-másról szóló iromány, monológ megosztva velem.. hát nagyon jó lehet! Addig marad a jegyzettömb a mobilon.


Tudjátok mire törekszem? Hogy mindig helyén legyen a szívem. Jól van, eddig hittetek nekem félszkeptikusok. Dobáljatok meg, de nem hazudok. Tudom, hogy hallgassak inkább az eszemre, legyek racionális, mert a szívem bla-bla érzelmekkel teli, buta, mint az 'ember legsötétebb lyuka'. A Kisherceg mégsem ezt mondta, hanem a szívével jól lát -dolgot. Ha a szívem a helyén van, akkor értékesnek érzem magam. --- hopp, itt benéz újra az önértékeléses cikk. No majd.. készül!

Klasszikus-gyanús kép soxeretettel:

30707559_1271022526334378_8125470046857199616_n.jpg

Mi legyen? Semmi, szedjem össze magam! --- Életemben először 2008-ban hallottam ezt egy meglepően intelligens anyámlehetnekorú kollégától. Tiszteltem is nagyon. Addig basszus senki nem tudta mit kell nekem mondani, hogy összekalapáljam jóra a vizsgáimat. Hol volt ő korábban, hol volt ő 2004-ben? Na nem mintha ma már egy egysoros bátorító plakáttól megfordulna velem a világ és bátor szívvel, egy ujjmozdulattal sikert sikerre halmoznék. No de akkor még zöldfülű voltam. Ennél is nyikhajabb bezony és összeszedtem magam! Jézusom hogy a túróba jutottam el az életben még is ilyen messzire?! Szerencsés vagyok, csak ez a lehetséges magyarázat ÉS akkor még nagyon nem akartam kötődni senkihez, csak mentem tovább.

Kimondom (de előtte két napig győzködtem magam, hogy leírjam!): Ilyen hosszú izé kapcsolatom még sosem volt! --- majdnem sikerült pontosan megfogalmazni, gratula. Rettegek. Nagyon szeretnék hosszútávú jóbarátos kapcsolatot. 
Andi! Nagyon sok embernek szintén nincs és nem is lesz capslock barátja. Van egy halom más dolgod is, most ne erőltesd, ne siettesd. Na nyomás, eleget rinyáltál!
És örülök, hogy nem kezdtél el spontán sírni, amikor kérdezték, mert gáz lett volna. Kib. hülye picsa volt ő is.

Inkább jóreggeltpuszi itthon és do it, különben kifutsz az időből! Kell egy free program basszus. Meg Q hangja,.. jaj, nem leszek kész!

 

* Lady Gaga - The Cure --- oké kissé gáz, de most olyanom van, h vállalom.

Szólj hozzá

zene barátság június elengedés Niki keep calm nyünyörgés rágódom mikrofiló