2017. dec 07.

hétvége előtti (utáni)

írta: Andissekai
hétvége előtti (utáni)

az első Niki

Kedves Naplóm!

Niki menő. Nagyon. A többit majd később. ;-)

Olyat fogok ide becsatolni, amit imád. Persze csak tipp. Legszívesebben a Nirvana MTV Unplugged-et választottam volna. Marad Eddie, azt szereti, am. nagyon rá kell hangolódni. Tippre:

Az Into the wild egyébként is kib' jó volt.

Amivel készülök: füles megosztó, biztostű, tampon, (laposüveget kérni), 2 napszemüveg, cigi, rántotthús, trükkös kártya, jól van az mégsem, ööö ennyi!)

BTW rohadtul nem 'olyan' számok lesznek! Én az igényes felvágottakra specializálódtam baszki! A többit nagyon nehéz élvezni!  

Se nem rock, az Our last night-tól semmi, Linkin Park no, Boyce no!
Niki öccse állítólag jó dj. Azt állította. Nekem ennyi elég. Akkor ezt meg is beszéltük. Látjátok mennyire tud segíteni egy kis írás? :-D

Inni kell, táncolni kell. Fogok is, nem az a baj, hanem, hogy másnap nyugdíjasokat ajándékozok a self-made bizbasz kosarammal, benne mézessel. Még azzal sem lenne baj, csakhogy durván beszélek, amikor fáradt-másnapos vagyok. A sztorijaimtól le fognak fordulni a székről. Hát, végül is ők érdeklődnek és Té-nek lesz kellemetlen, ne áltassuk magunkat, én pont le fogom szarni. Jaj ne, kezdődik... muhaha! >:)
Ó, de anyósom is ott lesz, aki btw régi motoros pedagógus. A rosszabbik fajta, favonalzóval büntetős. Kb. szemmel fog verni. A lelkemben fel kéne hypolni a közösségen belüli ajándékozás fontosságát. Dilemma-dilemma-dilemma... Háhá nem fogom, így járt!

Gonosz vagyok. Vasárnapra nem elromlani, hanem javulni kell. Agybaégetni, hogy tisztelni az időseket. Hmmm, az általában menni szokott. Majd csendben maradok, vigyorgok.

Addig viszont: Fantasztikusságra fel! Egy ideális-királlyal! Végre nem azon görcsölök, hogy ne csodáljak valakit! Just keep calm..! Kb. magamnak drukkolok, pedig tudom, hogy ha lelkizek, szar lesz! Még egyszer: Buli ON!

Megvan az első zene, amit Nikihez kapcsolok: Thrift shop.

Frissítés: nagyon okés volt! Majdnem megvakultam, de ő egy queen-gyanús egyén! Beigazolódott, hogy még véletlenül sem papírkutya, nem lúzer, hanem az, akinek mutatja magát. Fantasztikusan ideális! Én is, de ezt tudtuk. >:-) Egyetlen dolgot sajnálok, hogy megosztottam. (Igen, a nike-ot elmondtam. No nem baj, majd elfelejti.) A többit vállalom, én voltam egészen. A klassz, a kicsit fura, a kicsit lelkiző, a sztorizgatós, egyébként 'szokásos' partyarc. Ő is, szóval szerencsés vagyok. Voltam. Nem lesz több. Még mindig hiszek az egyszeri és megismételhetetlenekben, de erről majd máskor.

Szólj hozzá

december Niki nem 4 fal